کمک مومنانه ۷۹ میلیارد ریالی به نیازمندان در دهه کرامت

سلم آبادی گفت: در دومین مرحله کمک‌های مومنانه در سال جاری، ۷۹ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال به نیازمندان استان در قالب بسته معیشتی، جهیزیه و کولر آبی اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا سلم آبادی» امروز (۲۶ خرداد) در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه ۲ هزار سبد معیشتی به ارزش ۶۵۱ میلیون تومان در سراسر استان توزیع می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تداوم کمک‌های مومنانه و در آستانه میلاد امام رضا (ع) ۱۵۰ سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان توزیع خواهد شد.

 

وی در ادامه ارزش هر سری جهیزیه را ۱۵ میلیون تومان دانست و افزود: اقلام این جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس شویی، تلویزیون و جاروبرقی است که ۵۰ درصد اعتبار از محل افزایی امداد مرکز و ۵۰ درصد از محل کمک های خیرین و نیکوکاران تأمین شده است.

 

سلم آبادی از توزیع هزار و ۲۰۰ عدد کولر آبی به ارزش پنج میلیارد و ۴۰ میلیون تومان نیز بین نیازمندان خبر داد و تصریح کرد: ارزش هر کولر آبی چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که با همکاری کمیته امداد و کمک های خیرین خریداری شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع در مرحله دوم از کمک های مومنانه در سال جاری ۷۹ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

 

وی با اشاره به پرداخت ۹۵۵ فقره تسهیلات اشتغال، مسکن، کارگشایی و درمان با ارزش ۹ میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد استان، افزود: اهدای ۱۵۰ سری جهیزیه در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و ذبح بیش از ۲ هزار گوسفند قربانی از برنامه های آتی این نهاد در قالب رزمایش کمک مومنانه است.

 

سلم آبادی با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه در ماه رمضان امسال بیش از ۳۹۱ هزار و ۳۵۴ پرس غذای گرم توزیع شده است، عنوان کرد: همچنین ۱۴ هزار و ۹۸ افطاری ساده و ۳۱ هزار و ۷۰۳ بسته معیشتی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: در مرحله اول رزمایش ۱۶ میلیارد و ۲۰۹ میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است.

 

کد خبر 1066584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha