ارادت خود به انقلاب را با حضور حداکثری در عرصه انتخابات اثبات کنیم

پاک فطرت گفت: در شرایط کنونی می توانیم، ارادت خود به نظام و انقلاب را با حضور حداکثری در عرصه انتخابات اثبات کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیروس پاک فطرت»، امروز (چهارشنبه 26 خرداد) در جمع خبرنگاران با دعوت از جامعه بزرگ ورزش برای شرکت در انتخابات گفت: در شرایط کنونی می توانیم، ارادت خود به نظام و انقلاب را با حضور حداکثری در عرصه انتخابات اثبات کنیم.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس افزود: از عموم مردم به ویژه ورزشکاران پرافتخار استان فارس و خانواده بزرگ هیئت ورزش های همگانی برای حضور یکپارچه در پای صندوق های رای دعوت می کنم.

وی با اشاره به رویداد بزرگ و سرنوشت ‌ساز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: مشارکت حداکثری نکته اساسی و بسیار مهم در انتخابات پیش رو است که مردم باید به این مهم توجه کرده و بار دیگر با حضورشان در پای صندوق های رای آن را تحقق بخشند.

پاک فطرت تصریح کرد: دشمنانن قسم خورده تلاش می کنند تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای کمرنگ کنند اما انتظار داریم مردم با مشارکت حداکثری نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس افزود: در گام نخست مشارکت حداکثری و پس از آن نیز انتخاب اصلح در انتخابات 28 خرداد 1400 بسیار مهم و سرنوشت ساز است و درخواستمان این است بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: توزیع عالانه اعتبارات و توجه به زیرساخت ها و مشکلات حوزه ورزش ازمطالبات جامعه ورزشی فارس از رئیس جمهور آینده است.

کد خبر 1066601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha