انتخابات سال ۱۴۰۰ با حضور همه جانبه نیروهای فعال کانون های فرهنگی مساجد همراه است

حجت الاسلام شکری با اشاره به ضرورت توجه به ضرورت ها و شاخص های انتخاباتی با هدف انتخاب اصلح گفت: انتخابات سال ۱۴۰۰ با حضور همه جانبه نیروهای فعال کانون های فرهنگی مساجد همراه است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان برپایی انتخابات سال جاری به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: انتخابات به معنای مشارکت عموم مردم جامعه در تعیین سرنوشت خودشان است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: ضرورت توجه به ضرورت ها و شاخص های انتخاباتی با هدف انتخاب اصلح از جمله مسائلی است که با توجه به آن می توانیم شاهد تحولی موثر در عرصه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور باشیم.

 

وی با اشاره به اهمیت مشارکت همه جانبه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات به واقع بستری در جهت شکوفایی و اقتدار ایران اسلامی است.

 

وی اظهار کرد: در جریان انتخابات، مشارکت سیاسی رأی اولی ها که همان نوجوانان هستند به نوبه خود می تواند عامل ناامیدی استبکار و انحطاط دشمنان انقلاب اسلامی است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: همچنان که در عرصه های مختلف فرهنگ و هنری فعالان کانون های مساجد نقش اساسی داشته اند در این دوره از انتخابات نیز شاهد حضور پرشور آنان خواهیم بود.

 

 

کد خبر 1066628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha