۳۰ حلقه چاه آب در گلستان وارد مدار بهره برداری قرار گرفت

نصرآبادی گفت: در چهار ماه گذشته ۳۰ حلقه چاه آب در استان گلستان تعمیر شد در مدار بهره برداری قرار گرفت.

«داود احمدی نصرآبادی» با اشاره به بحران آب و آمادگی شرکت آب و فاضلاب گلستان برای دسترسی مردم به آب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به کاهش ریزش های جوی، افزایش دما و استفاده از چاه های کشاورزی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان طبق روال هر ساله نسبت به برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای مدیریت مناسب آب اقدام می کند.

 

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گلستان ادامه داد: در ماه گذشته سه حلقه چاه در مدار بهره برداری قرار گرفت و در چهار ماه گذشته ۳۰ حلقه چاه تعمیر شد و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: قبل از رسیدن فصل گرما اقدامات لازم انجام شد تا مردم در این بخش با مشکل کمتری مواجه شوند.

 

احمدی نصرآبادی تصریح کرد: در آستانه انتخابات نیز سرکشی ها و نظارت ها به تاسیسات آبرسانی با افزایش دوبرابری همراه بوده است، همچنین تدابیر لازم اندیشیده شد تا در صورت بروز مشکل آبرسانی سیار انجام شود.

 

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: همکاران ما تا ۴۸ ساعت بعد از انتخابات گشت های شبانه دارند تا مشکلی ایجاد نشود.

 

وی آموزش و تبیین مدیریت مصرف آب به مردم را امری ضروری خواند و افزود: استفاده از ظرفیت رسانه های مختلف و بازدید از تاسیسات آبی از جمله برنامه هایی است که برای مدیریت مصرف آب به کار گرفته شد.

 

احمدی نصرآبادی ابراز داشت: در راستای مدیریت، تعمیر، نگه داری و به روزرسانی تاسیسات آبی بیش از ۳۰ حلقه چاه آماده سازی شده است تا در فصل تابستان در صورت بروز مشکل مورد استفاده قرار گیرد.

 

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گلستان تاکید کرد: در حال حاضر از ۷۸ حلقه چاه در شهر گرگان تنها یک حلقه چاه به دلیل نقص فنی از مدار خارج شده است و بیش از ۹۷ درصد ظرفیت ما در مرحله بهره برداری قرار دارد.

 

کد خبر 1066641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha