لزوم شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد برای دفاع از انقلاب اسلامی

خسروی اسفزار با بیان اینکه ۲۸ خرداد، صحنه دفاع از انقلاب اسلامی است، گفت: شهدا، علما و نسل های گذشته وظیفه خود را در خصوص انقلاب اسلامی انجام دادند و امروز باید مردم برای دفاع از این انقلاب باشکوه به میدان انتخابات بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (۲۶ خرداد) در جمع مردم شهرستان قائن اظهار داشت: برپایی حکومت جمهوری اسلامی یکی از نعمت های بزرگی است که خداوند به ملت ایران داده است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اينکه پاسداشت نعمت بزرگ انقلاب اسلامی باید مدنظر قرار بگیرد، گفت: عدم سازش با دشمن یکی از خصوصیات پیامبر گرامی اسلام(ص) محسوب می شود که اکنون تنها منحصر به جمهوری اسلامی است و برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی سازش با دشمن را سرلوحه کار خود قرار داده اند اما مشاهده می کنید که به برکت انقلاب اسلامی اکنون اسلام ناب محمدی در این کشور حاکم شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی این نظام به قدرت سومی بدون تکیه بر شرق و غرب تبدیل شده است و برای پیشرفت با تکیه بر اقتصاد مقاومتی به دنبال مستقل شدن است.

 

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه ثمرات انقلاب اسلامی بسیار و ناگفتنی است، ادامه داد: امروز به خاطر تحریم دشمنان و ناکارآمدی مسئولان و گرانی ها و ریزش بورس باعث شده است تا مردم نتوانند شیرینی های انقلاب اسلامی را بچشند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری متاسفانه به جای ارائه برنامه به مردم حاشیه سازی می کنند، افزود: این نامزدها شبهاتی وارد کرده اند که در اسلام جایگاهی برای اقتصاد وجود ندارد در حالی که اسلام یک علم تخصصی است که در آن به تمامی بخش های جامعه از جمله اقتصاد اشاره شده است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: دیگران وظیفه خود را به خوبی انجام ندادند و به همین دلیل در بخش اقتصادی به اینجا رسیده ایم.

 

خسروی اسفزار با تاکید بر اینکه شهدا، علما و نسل های گذشته وظیفه خود را در خصوص انقلاب اسلامی انجام دادند، ادامه داد: جوانان امروز باید این نعمت را با پشتیبانی از ولایت فقيه حفظ کنند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس تاکید داشت: ۲۸ خرداد یک صحنه دفاع از انقلاب اسلامی است و امیدواریم مردم همه باشکوه به میدان انتخابات بیایند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

 

وی با اشاره به اینکه شوراها را دست کم نگیرید، افزود: به کسی رای بدهید که از همه موفق تر باشد چرا که اعضای شورا می توانند در توسعه شهر و روستاها در زمینه های مختلف اثرگذار باشند.

 

خسروی اسفزار گفت: اولین ویژگی فرد اصلح ولایت مدار بودن در عمل است.

 

 

 

 

کد خبر 1066643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha