رسانه‌ها باید تا پایان انتخابات مواظب توطئه‌ها و تحریفات باشند

حجت‌الاسلام رستگار نقش رسانه‌ها را بسیار موثر دانست و گفت: رسانه‌ها باید جهادی عمل کنند و وارد صحنه شوند هر چند که خوشبختانه در ایام انتخابات کنونی، نیروهای انقلابی خوب کار کرده‌اند اما لازم است تا پایان ادامه دهند و مواظب توطئه‌ها و تحریفات باشند.

«حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تبریک به مناسبت فرراسیدن دهه کرامت اظهار کرد: با رصد آرایش دشمن در داخل و خارج از کشور پی می‌بریم که این انتخابات یک انتخابات عادی نیست بلکه تقابل اسلام و کفر است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: در تقابل میان اسلام و کفر، هر کجا مردم در صحنه حضور داشتند اسلام پیروز شده و هر کجا مردم مشکلات و دنیا را مد نظر قرار داده‌اند، ما شکست خورده‌ایم.

 

وی اذعان کرد: دشمن در طول این ۴۳ سال تمام داشته‌های خود را کرده اما ضربه خورده و ناکام بوده و اکنون هم در کمین است و تمام تلاش خود را در انتخابات به‌کار گرفته تا از این مسیر به دموکراسی غربی برسد.

 

حجت‌الاسلام رستگار تصریح کرد: ملت ایران ۲۸ خرداد مانند ۹ دی در صحنه خواهد آمد و حماسه می‌آفریند و برای همیشه از مرحله سوم انقلاب که تشکیل دولت تراز انقلاب است گذر می‌کنیم و جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی شکل می‌گیرد.

 

وی ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت رسانه‌ها، نقش رسانه‌ها را بسیار موثر دانست و عنوان کرد: رسانه‌ها باید جهادی عمل کنند و وارد صحنه شوند هر چند که خوشبختانه در ایام انتخابات کنونی، نیروهای انقلابی خوب کار کرده‌اند اما لازم است تا پایان ادامه دهند و مواظب توطئه‌ها و تحریفات باشند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه در حوزه نمایندگی ولی فقیه کار ما ارتقای معنویت و بصیرت و صیانت از پاسداران در مقابل انحرافات فکری، سیاسی، اعتقادی و اخلاقی است یاد آور شد: در دوران انتخابات نیز با توجه به اینکه مسئولیت اصلی بصیرت‌افزایی بر عهده ما است، اقدامات مختلفی به ویژه در فضای مجازی صورت گرفت.

 

کد خبر 1066758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha