حضور حداکثری مردم، تضمین کننده امنیت و اقتدار ملی  در منطقه و جهان است

رئیس دانشکده دین و رسانه تصریح کرد: بی شک حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار ملی ما در منطقه و جهان است.

دکتر سید محمدمهدی موسوی مهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با بیان این که به یاری خدای متعال، فردا(جمعه)شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی خواهیم بود، اظهار داشت: در شرایط کنونی چنانچه نظرات و تحلیل های دشمنان نسبتاً منصف ایران اسلامی را هم نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که اهمیت حضور مردم تا چه حد برای کلیت کشور حائز اهمیت است و ضرورت دارد مردم برای تقویت پایه های امنیت و اقتدار میهن عزیزمان وارد این عرصه شوند.


عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما افزود: از یاد نبریم که کشور ما در حساس ترین و مهم ترین منطقه دنیا قرار دارد و حضور پرشور مردم در آوردگاه انتخابات، زمینه ساز تقویت امنیت و وحدت ملی در این منطقه پرتلاطم است.

 

وی همچنین گفت: واقعیت آن است که انقلاب اسلامی ایران با وجود همه دشمنی ها و فتنه انگیزی های دشمنان، در ابعاد و عرصه های مختلف، موفقیت ها و پیشرفت های چشمگیری داشته که باید این ها با ابزار هنر و رسانه به مردم و به خصوص نسل جدید گفته شود تا مبادا طرح های رسانه ای دشمن باعث ناامیدی نسل جوان از آینده کشور و انقلاب شود.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما بیان داشت: به لطف الهی ما امروز در یکی از ناامن ترین مناطق دنیا، دارای بالاترین امنیت هستیم و اگر می خواهیم که این امنیت حفظ و بلکه تقویت شود، یکی از راه هایش، ارتقای سطح مشارکت سیاسی مردم در عرصه انتخابات است.

 

وی افزود: طبعاً وقتی نرخ مشارکت مردم در پای صندوق های رأی بالا باشد، حتی نوع و نحوه ادبیات و گفتمان رسانه های معاند نیز تغییر می کند و این مساله نشان می دهد که حضور گسترده مردم چقدر در ابعاد و عرصه های مختلف حائز اهمیت است و توطئه ها را خنثی می کند.

 

موسوی مهر در خاتمه خاطرنشان کرد: ما باید ضمن تبیین برکات و دستاوردهای مشارکت حداکثری این را به جامعه بگوییم که اگر انتخابات کم رونق باشد، چه آفت ها و آسیب هایی برای خود مردم و جامعه ایرانی به همراه دارد.
 

کد خبر 1066823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha