تدابیر امنیتی برای رای گیری در دورترین نقاط مرزی استان هم اندیشیده شده است

سردار فرشید با تاکید بر لزوم حضور همه مردم در پای صندوق های رای، گفت: تدابیر امنیتی برای رای گیری در دورترین نقاط مرزی استان هم اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» در دقایق ابتدایی آغاز رای گیری با حضور در شعبه سیار اخذ رأی در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است، اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی همچون ادوار گذشته انتخابات؛ با حضور باشکوه و حماسی خود در پای صندوق های رای حماسه دیگری را به نام استان و کشور ثبت خواهند کرد. 

 

 

وی با بیان اینکه تامین امنیت انتخابات با توجه به تدابیر قبلی انجام شده است، گفت: امنیت لازم اندیشیده شده و با تمام توان برای تامین امنیت انتخابات نیروهای نظامی در صحنه هستند. 

 

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار مردم برای برگزاری انتخابات پرشور حضور دارد، افزود: برای همه شعب سیار و ثابت نیرو داریم.

 

 

سردار فرشید با بیان اینکه رای گیری در تمام رده های نیروی انتظامی از نیروهای ستادی تا مرزبان های غیور انجام خواهد شد، گفت: تدابیر امنیتی برای رای گیری در دورترین نقاط مرزی استان هم اندیشیده شده است. 

 


لازم به ذکر است، هم اکنون انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در نقاط مختلف استان در حال برگزاری است و مردم استان علی رغم تبلیغات سوء دشمنان با حضور باشکوه خود در همین دقایق اولیه بار دیگر پایداری و وفاداری خود را به نظام و انقلاب به رخ دشمنان کشیدند.

 

 

کد خبر 1066824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha