مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان مردم را به دعوت پرشور در انتخابات دعوت کرد

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، مهم ترین رکن برگزاری انتخابات است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه شکوفایی و اقتدار ایران اسلامی است.

 

وی اذعان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت چهار دهه پرافتخار از پیروزی خود مهیای برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شده است تا ملت شریف ایران در پاسداری از یادگار مانای امام خمینی(ره) و عمل به توصیه ولی امر مسلمین آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، یکبار دیگر حماسه‌ای بی‌بدیل از جنس حضور آگاهانه و پرشور و شعور بیافریند و شکوه و عظمت مردم‌سالاری دینی را به منصه ظهور جهانیان برساند.

 

ابدالی پور خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران سربلندتر و سرفرازتر ازگذشته با مقاومت و مجاهدت موجب بهت استکبار جهانی و مایه مباهات جهان اسلام شده و با کوتاه‌کردن دستان پلید و زیاده‌خواه استکبار و استعمار جهانی و تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» به اقتدار، پیشرفت و بالندگی رسیده است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با دعوت از مردم برای حضور گسترده در انتخابات، خاطرنشان کرد:  حضور گسترده مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

کد خبر 1066825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha