مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی دشمنان را مایوس خواهند کرد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نهم و دهم شورای اسلامی گفت: قطعا مردم با حضور پرشور خود درسیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایری، دشمنان را مایوس خواهند کرد.

«عبدالرضا عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: در این مقطع زمانی که دشمنان تلاش می کنند مردم ایران را مایوس کنند تا در انتخابات شرکت نکنند طبق فرمایشات رهبری مردم ایران ولایتمدار هستند و به تبعیت از ولایت در این انتخابات حضور پرشورتری خواهند داشت.

 

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نهم و دهم شورای اسلامی اضافه کرد: از مردم بصیر و آگاه و شهید پرور ایران دعوت می کنیم تا در این انتخابات حضور فعالی داشته باشند و به جای اینکه ملت مایوس شود، دشمن مایوس شود.

 

عزیزی خاطرنشان کرد: بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با مساله انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی برای ما نقشه راه را ترسیم کردند که در این عرصه با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های رای بار دیگر اقتدار و امنیت کشورمان را در عرصه بین المللی تقویت کنیم. 

 

وی گفت: دشمنان در طول ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره برنامه های زیادی برای براندازی نظام و انتخابات های گذشته داشته اند و همیشه هم با شکست مواجه شده اند.

 

وی تصریح کرد: بر عکس دشمنان، ملت ایران همیشه با حضور و مشارکت آگاهانه در صحنه انتخابات شرکت فعالی داشته اند و هر دوره از دوره قبل حضور آنها بیشتر بوده است.

 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایری همزمان با میاندوره ای پنجمین انتخابات خبرگان رهبری و میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار می شود.

 


در این دوره از انتخابات در استان خراسان شمالی با جمعیت ۸۶۳ هزار نفری حدود ۶۷۲ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند و در آخرین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حدود ۶۰ درصد از واجدین شرایط اخذ رای در انتخابات شرکت کردند.

 

 

 

کد خبر 1066840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha