جلسه روشنگری و بصیرت با موضوع انتخابات در کانون «وفا» برگزار شد

يزدانی چم حيدری گفت: نشست روشنگری و بصیرت افزایی پیرامون حضور حداکثری آحاد مردم ایران اسلامی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی سال ۱۴۰۰ در مسجد جامع روستای شوراب کبیر برگزار شد.

«شهربانو يزدانی چم حيدری» ضمن تبریک دهه مبارکه کرامت به ارائه گزارشی از روند اجرایی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر پرداخت و با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: روشنگری و بصیرت افزایی برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح در اولویت کار کانون وفا روستای شوراب کبیر قرار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان با تاکید بر خلق حماسه دیگر در ۲۸ خرداد، انتخاب آگاهانه را در گرو مشارکت بیشتر مردم دانست و افزود: هرچقدر مشارکت مردم گسترده‌تر، آگاهانه‌تر باشد بهتر می‌توان مشکلات داخلی را حل کرد.

 

وی ابراز کرد: ما با استفاده از نیروهای انقلابی، هادیان سیاسی و فعالان فرهنگی، باید با شناساندن جریان انحراف، بیان ویژگی‌های انتخاب اصلح از منظر امام و رهبری، امید آفرینی در مردم و بیان توانمندی‌های نظام و انقلاب، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ترغیب کرده و با بصیرت دهی و روشنگری، آنان را در انتخاب افراد صالح و روی کار آمدن دولت جوان انقلابی یاری کنیم.

 

يزدانی چم حيدری گفت: هیچ کسی نمی‌تواند در قبال نظام جمهوری اسلامی بی تفاوت باشد و باید هر کسی در حد توان خود مدافع انقلاب بوده و مسؤلیت پذیر باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: هجمه های دشمنان انقلاب و نظام، خیانت برخی عناصر وابسته، متاسفانه فضای جامعه را به سمت دو قطبی بودن پیش برده تا جوانان ما انگیزه برای حضور در انتخابات نداشته باشند.

 

وی افزود: دشمن یک جبهه کفری تشکیل داده که انقلاب را به زانو در بیاورد لذا امروز نیاز است یک جبهه متحد برای مقابله با توطئه‌های دشمن تشکیل شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: برگزاری جلسات بصیرت افزایی و روشنگری برای حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق های اخذ رای از جمله برنامه‌هایی است که تا برگزاری انتخابات در این کانون دنبال می‌کنیم.

 

وی افزود: سردار سلیمانی در طول عمر بابرکت خود، همواره از هیچ کار و تلاشی برای تامین امنیت مردم فروگذار نکرد؛ بنابراین عدم حضور در پای صندوق های اخذ رای به معنای پایمال کردن خون سردار شهید سلیمانی است.

 

کد خبر 1066867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha