مجلس، دولت و قوه قضائیه آرمان عدالت را پیاده کنند

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه تمام این تلخی ها نتیجه عمل ما است که به غیرخدا متکی شده ایم و به سمت بیگانه رفتیم، گفت: امیدواریم که شرایط مساعد شود و مجلس، دولت و قوه قضائیه آرمان عدالت را پیاده کنند تا مردم لذت ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲۷ خرداد) در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، گفت: امیدواریم که یک دولت جوان پا در رکاب و با انگیزه دار روی کار بیاید که کار مجلس هم آسان شود، خدا مقلب القلوب است، ان شاء الله که فردا قلب های مردم به آنچه که خبر است متمایل شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در طول این مدت شما در مجلس موانع زیادی پیش رو داشتید، ان شاء الله که در ادامه این دوره زمینه فراهم شود و مجلس بتواند ماهیت خودش را نشان دهد.

 

وی در ادامه با اشاره به آیه 69 سوره اعراف بیان کرد: اگر کار بشر درست شود خدا همه امور را درست می کند، مشکلات همیشه نتیجه کارهای خود بشر است، اگر ما درست شویم همه چیز درست می شود.

 

آیت الله عبادی افزود: خوشبختانه از یکی دو سال قبل تا به حال شرایط خیلی تفاوت کرده و بهتر شده است، امیدواریم با یک انتخابات الهی موانع پیش رو را پشت سر بگذاریم.

 

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: خداوند به شما قوت دهد، الحمدلله انگیزه ها قوی است منتهی موانع هم وجود دارد ان شاء الله این موانع رفع شود.

 

وی گفت: بسیاری از قوانین وجود دارد که ممکن است موازی و متناقض باشند یا مصرف تاریخی آن گذشته باشد، که مجلس باید نسبت به این موارد کاری ویژه انجام دهد تا برخی نتوانند از زوایای مختلف قانون و تبصره های آن سوء استفاده کنند.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: بعضی از موارد قانونی متناسب با زمان نبوده و بازدارنده نیست که آن ها باید تجدید شوند، اگر نشاط ایمانی ایجاد شود همه کارها درست می شود و این تلخی ها هم نتیجه عمل ما است به میوه شیرین تبدیل می شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی تأکید کرد: تمام این تلخی ها نتیجه عمل ما است که به غیرخدا متکی شده ایم و به سمت بیگانه رفتیم، ما نباید راه خدا را با هیچ راهی عوض کنیم.

 

وی افزود: امیدواریم که شرایط مساعد شود تا مجلس، دولت و قوه قضائیه آرمان عدالت را پیاده کنند تا مردم لذت ببرند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: این دیدارها خیلی خوب است اما کار در اولویت است، جلسات کاری ما کم است که باید بیشتر شود تا این زمینه فراهم می شود که کارها بین استان و مرکز با ارتباط، تعامل مستقیم و نشست های ماهانه با نمایندگان محترم مجلس صورت گیرد، این خیلی موثر است.

 

کد خبر 1066915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha