انتخابات یکی از مظاهر بارز مردم سالاری دینی است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان گفت: انتخابات یکی از مظاهر بارز مردم سالاری دینی است که نقش بسیار مهمی در تثبیت جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و بین المللی دارد.

روح اله دهقانی آرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: انتخابات مسلما یکی از مظاهر بارز مردم سالاری دینی است که نقش بسیار مهمی در تثبیت جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و بین المللی دارد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان افزود: ملت بزرگ ایران هماره در این چهل و دو سال از حکومت صالحان الهی، پشتیبان و حامی اصلی انقلاب اسلامی  بوده اند و در برهه‌ های مختلف سیاسی و اجتماعی با استعانت از منویات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از این عرصه‌های سخت و دشوار عبور کرده و به صیانت از اسلام و ارزش‌های جهادی  پرداخته است.

 

دهقانی بیان داشت: بدون تردید هدف اصلی دشمنان ملت ایران و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار از اعمال فشارهای همه جانبه به ملت ایران، دلسرد کردن مردم از پیمودن مسیر پر خیر و برکت انقلاب اسلامی است که دستاورد آن چیزی جز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نبوده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب کاشان ادامه داد: مشارکت عمومی مردم ضامن امنیت و سربلندی کشور است و حضور مردم عزیز ما در پای صندوق های رای در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ، برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 

دهقانی ابراز امیدواری کرد: مردم کاشان هم مانند ملت ایران علی رغم تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری ، شورای اسلامی شهر کاشان با انتخاب جوانانی توانمند و اصلح در مدیریت خرد و کلان کشور شرکت و  فرصت های جدیدی را برای پیشرفت و توسعه ایران عزیز ایجاد کنند./

کد خبر 1066920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha