مسابقه کتابخوانی «آستان کرامت» برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجاری از کتاب "آستان کرامت" به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) در این شهرستان خبر داد.

«مهران شیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبیتان در تبریز ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، گفت: از اواخر سال 98 و شیوع بیماری منحوس کرونا درکشور کانون های فرهنگی هنری مساجد به ویژه کانون اصحاب الجنت بیشترین برنامه های خود را به صورت مجازی برگزار می کند و در این شرایط با توجه به لزوم جلوگیری از تجمع افراد، برنامه‌های دهه کرامت نیز با محدودیت‌هایی مواجه است اما سعی می کنیم تا برنامه های گرامیداشت این ایام و همچین برنامه های مختلف ملی و مذهبی با استفاده از فضای مجازی و رعایت پروتکل های بهداشتی به بهترین نحو صورت گیرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف ورزشی از سوی این کانون در راستای بزرگداشت دهه مبارک کرامت، به اجرای برنامه فرهنگی اجرای مسابقه کتابخوانی اشاره کرد و گفت: این مسابقه به مناسبت دهه مبارک کرامت و با محوریت کتاب "آستان کرامت" برگزار می شود.

شیری یادآور شد: در برگزاری این مسابقه اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خداآفرین و کتابخانه عمومی خاقانی خمارلو با کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنه همکاری دارند.

وی تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند تا اول تیر ماه جاری فایل پی دی اف کتاب "آستان کرامت" را از لینک کانون اصحاب الجنت به آدرس @KanoonAshabAljannat دریافت کرده و به سوالات مسابقه که رأس ساعت 22  روز میلاد امام رضا (ع) انتشار می یابد، تا ساعت 23 همان روز پاسخگو داده و پاسخ های سوالات را به شماره  09146461379 و یا آدرس @mehranshiri74 ارسال کنند.

به گفته وی، به شرکت کنندگانی که پاسخ های صحیح ارائه کنند، هدایایی به قید قرعه تقدیم خواهد شد و اسامی برگزیدگان نیز در کانال کانون درج می شود.

 

کد خبر 1066934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha