اصناف و بازاریان انزلی به پای صندوق های رای می آیند

روحانی منش گفت: تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مطالبه مقام معظم رهبری است و به همین منظور اصناف و بازاریان انزلی به پای صندوق های رای خواهند آمد.

«محمد رضا روحانی منش » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  با بیان اینکه همه مردم در ۲۸ خرداد پای صندوق های رای می‌آیند اظهارکرد: بدون تردید حضور حماسی و افتخار آفرین خانواده‌ بزرگ اصناف و بازاریان و اتحادیه های صنفی شهرستان بندر انزلی در پای صندوق های رای یکی از مهم‌ترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی در تمامی سالهای پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد بود.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت انزلی تصریح کرد: بی شک تبلیغات جهانی و استکبار در روز سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد ماه بی اثر خواهد بود و اصناف، بازاریان و کسبه شهرستان بار دیگر با شرکت در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی رقم خواهند زد.

 

وی خاطر نشان کرد: مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق های رای لبیک به ندای ارزشمند رهبر معظم انقلاب است و از تمامی بازاریان و کسبه و اعضای اتحادیه های صنفی شهرستان بندرانزلی می خواهیم در انتخابات شرکت کنند و همانند ادوار گذشته حضوری پرشور ، پرصلابت و وحدت آفرین داشته باشند .

 

روحانی منش تاکید کرد: امید است با خلق حماسه‌ای دیگر در این انتخابات شاهد تبلور تحقق اندیشه های رهبر انقلاب اسلامی در خصوص مردم سالاری دینی باشیم.   

کد خبر 1066989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha