مسئولان کشوری و استانی درگذشت رئیس خانه مطبوعات ایلام را تسلیت گفتند

مسئولان کشوری و استانی در پی درگذشت مرحوم سامی شهبازی رئیس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام در پیام های جداگانه ای درگذشت این پیشکسوت رسانه های استان ایلام را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، پیام نماینده مقام معظم رهبری در استان ایلام به مناسبت درگذشت مرحوم سامی شهبازی؛ پیشکسوت عرصه خبر و مطبوعات به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
 انا لله و انّا الیه راجعون

خبر درگذشت رئیس خانه مطبوعات استان ایلام و پیشکسوت عرصه خبر و مطبوعات، شادروان حاج سامی شهبازی، موجب غم و اندوه گردید؛ چند دهه تلاش خالصانه ایشان برای آگاه‌سازی و بصیرت افزایی جامعه، موجب مانایی نام نیک او در این دیار و پاداش اخروی خواهد بود،


این مصیبت را خدمت خانواده محترم و همکاران رسانه ای ایشان تسلیت عرض می کنم، برای آن فقید اجر جزیل و برای بازماندگان صبر جمیل از خالق هستی مسئلت می نمایم.

« الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام با ارسال پیامی درگذشت رئیس خانه مطبوعات استان را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است؛

انا لله و انا الیه راجعون
وبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت ناباورانه ، فعال و پیشکسوت فقید رسانه استان ایلام ، مرحوم"حاج سامی شهبازی" رئیس خانه مطبوعات استان ایلام و مسئول اسبق شورای بسیج رسانه موجب تاسف و تالم شد.

مرحوم « شهبازی» شخصیتى متین، متعهد، منصف و با اخلاق در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی بود که در سپهر رسانه منشأ خدمات ارزشمندی بود. بی‌شک فقدانش‌ ضایعه‌ای دردناک برای جامعه رسانه‌ای محسوب می‌شود.

 اینجانب این ضایعه دردناک را به محضر خانواده معزی و جامعه بزرگ رسانه استان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال، طلب مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبرجمیل مسالت می نمایم.

 سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی-  فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام

 

استاندار ایلام در پیامی درگذشت مرحوم حاج سامی شهبازی خبرنگار فقید ایلامی را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر محمد نوذری بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت غم انگیز پیشکسوت عرصه قلم و رسانه استان مرحوم حاج سامی شهبازی باعث تألم خاطر و اندوه فراوان شد.

مجموعه تلاش ها، زحمات و دغدغه های دلسوزانه این خبرنگار فقید در همه حوزه‌ها فراموش نشدنی است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم آن مرحوم و مجموعه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان، از درگاه احدیت برای آن انسان فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان و مجموعه اصحاب قلم و رسانه صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

محمد نوذری- استاندار ایلام

 

پیام دکتر سارا فلاحی برای درگذشت رئیس خانه مطبوعات استان ایلام

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
عروج نابهنگام حاج سامی شهبازی، پیشکسوت رسانه و رییس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام، همه ما را در بهت و حیرت فرو برد و غم فقدان این برادر گرامی و دلسوز استان تا مدت‌ها بر دلمان سنگینی خواهد کرد.
سامی شهبازی با فهم صحیح علل عدم رشد و توسعه همه‌جانبه ایلام و فارغ از بازی های سیاسی، تمام تلاش خود را در همگرا کردن جریان های سیاسی و اجتماعی به کار گرفت و فارغ از سیاست زدگی و با عقلانیت در استراتژی و عدالت در موضع گیری، حافظ منافع ملی و  استانی بود.
سامی شهبازی از شرافت و رسالت قلمش حفاظت کرد و حقیقت را قربانی مصلحت ننمود.
اینجانب این ضایعه دردناک را خدمت خانواده محترم ایشان، جامعه رسانه و همه مردم استان ایلام  تسلیت عرض می‌کنم و برای روح پرفتوحش از درگاه خدای متعال آمرزش می‌طلبم.

سارا فلاحی- نماینده مردم شریف استان ایلام در مجلس شورای اسلامی

 

پیام تسلیت نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیات نظارت برمطبوعات

بسم الله الرحمن الرحیم
 انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت روزنامه نگار متعهد و خدوم‌ و  رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان ایلام ، مرحوم حاج سامی شهبازی موجب تالم و تاثر شد.
 ایشان سال های متمادی در همکاری با رسانه های ارزشمند و ارزشی ،تلاشی صادقانه داشت  و به خوش خلقی ، سلامت و محبت به اهل بیت (ع) زبانزد بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به جمیع همکاران به ویژه اهالی  محترم رسانه در  استان ایلام، خانواده گرانقدر و بازماندگان محترم آن مرحوم ، برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال صبر و اجر طلب می کنم.

پدرام پاک آیین- نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیات نظارت برمطبوعات

 

 

پیام تسلیت مدیر کل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت زنده‌یاد سامی شهبازی، خبرنگار پیشکسوت و رییس خانه مطبوعات استان ایلام، موجب تاسف و تاثر فراوان شد.
ابنجانب ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به اهالی فرهنگ و رسانه استان و خانواده و بستگان آن مرحوم، برای آن عزیز سفر کرده، رحمت و مغفرت الهی مسئلت دارم.
روحش شاد و یادش گرامی باد

با احترام
حسین ملکی- مدیر کل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام درگذشت مرحوم سامی شهبازی را تسلیت گفت:

فرهنگ و رسانه، سوگوار «سامی»

انالله و انا الیه راجعون

با درد و داغ فراوان، عروج ملکوتی و سفر ابدی دوست باوقار، خبرنگار پیشکسوت، روزنامه نگار متعهد و رییس شایسته خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام، زنده‌یاد«سامی شهبازی» را به سوگ می‌نشینیم و در برابر تقدیر الهی، چاره‌ای جز تسلیم و رضا نداریم.

سامی شهبازی، از پیشکسوتان عرصه رسانه و بنیان‌گذاران خانه مطبوعات استان ایلام بود که عمری با عزت و افتخار، در این عرصه خطیر خدمت کرد و لحظه‌ای از تعهد و مسئولیت حرفه‌ای خود نسبت به جامعه غافل نشد.

اینحانب، ضمن تسلیت درگذشت این فعال رسانه‌ای به جامعه بزرگ مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام و همچنین خانواده و بستگان داغدار ایشان، برای این عزیز، رحمت و مغفرت الهی و برای همه دوستان و داغداران وی، صبر و بردباری مسئلت دارم.
روحش شاد و یادش گرامی


عمران خودآموز- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام

 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی درگذشت مرحوم سامی شهبازی را تسلیت گفت.

انا لله وانا الیه راجعون

درگذشت خبرنگار آگاه و متعهد، مرحوم سامی شهبازی موجب تالم و تاثر گردید.

 

ایشان عمری را با تهذیب نفس، سعه صدر و اخلاق حسنه گذراند و هیچگاه رسالت حرفه ای خویش را قربانی مطامع شخصی ننمود.

 

درگذشت این انسان شریف را به خانواده داغدار ایشان،بازماندگان معزی،  اصحاب رسانه و خانه مطبوعات استان تسلیت عرض می کنم و برای آن مرحوم از خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر وافر مسالت دارم

علی اکبر بسطامی- نماينده مردم شریف استان ایلام در مجلس شورای اسلامی

 

 

 

 

کد خبر 1067029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha