امروز مردم به جهانیان نشان می‌دهند پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم به‌عنوان پایه‌های نظام یک‌بار دیگر حماسه خلق خواهند کرد و به جهانیان نشان می‌دهند که همواره پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، صبح امروز در نخستین دقایق آغاز رأی‌گیری با حضور در محل صندوق سیار شماره 51 واقع در مسجد امام خمینی (ره) بجنورد رأی خود را به صندوق انداخت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری پس از شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از مردم خواست تا با حضور گسترده خود در این انتخابات یک‌بار دیگر حماسه حضور خود را همانند سایر رویدادهای سیاسی در کشور تکرار کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: مردم به‌عنوان پایه‌های نظام یک‌بار دیگر حماسه خلق خواهند کرد و به جهانیان نشان می‌دهند که همواره پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

 

امام جمعه بجنورد اظهارکرد: مردم باید کاندیدایی را انتخاب کنند که بتواند تحول ایجاد کند و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد از معیشتی گرفته تا اشتغال را به نحو احسن اداره و مدیریت کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: امروز تنها روز رأی دادن به یک نفر نیست که فکر کنیم فقط یک نفر را انتخاب کرده‌ایم و کار تمام است؛ بلکه امروز یک دولت را انتخاب می‌کنیم که در رأس آن رئیس‌جمهور قرار دارد و بعد از آن هیئت وزیران، استانداران و مدیران کل انتخاب می‌شوند و به‌طور خلاصه سازمان مدیریتی کشور انتخاب می‌شود.

 

وی اظهار کرد: امروز مردم ایران با دغدغه خاطر و با بررسی و سؤال کردن، تلاش می‌کنند بهترین فرد را انتخاب کنند تا خدای‌ناکرده فردا از انتخاب خود پشیمان نشوند.

 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری، میان‌دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌طور هم‌زمان امروز جمعه ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

در این دوره از انتخابات ۶۷۲ هزار نفر از جمعیت ۸۶۳ هزارنفری خراسان شمالی واجد شرایط اخذ رأی هستند و ۲۵ هزار نفر نیز کار برگزاری این انتخابات را بر عهده دارند.

 

کد خبر 1067058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha