مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی قدرت نظام را به نمایش خواهند گذاشت

استاندار خراسان شمالی گفت: مردم امروز با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای بار دیگر قدرت نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدعلی شجاعی» امروز جمعه (28 خرداد) با حضور در شعبه اخذ رأی واقع در مسجد انقلاب بجنورد در جمع خبرنگاران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت بالای این انتخابات، گفت: چرا که دشمنان نظام همه توان خود را به کار گرفته اند تا مردم به پای صندوق های رای نیایند.

 

 

استاندار خراسان شمالی افزود: مردم امروز به مانند گذشته با بصیرت خود نشان خواهند داد که اینگونه نخواهد شد و بار دیگر قدرت ایران اسلامی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به دنیا نشان داده خواهد شد.

 

 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی دقایقی قبل آرای خود را برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا به صندوق اخذ رأی انداخت.

 

 

شجاعی امروز طی سفر به هشت شهرستان خراسان شمالی از روند برگزاری انتخابات بازدید می کند که بر این اساس در این بازدید یک روزه، برخی از مسئولان ارشد استان و شورای تامین نیز استاندار را همراهی خواهند کرد.

کد خبر 1067060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha