ضدعفونی شعب اخذ رای / مردم با خیال آسوده در شعب اخذ رای حاضر شوند

ثمینی از ضدعفونی شعب اخذ رای خبر داد و گفت: مردم با خاطر آسوده در شعب اخذ رای حاضر شوند.

«محمود ثمینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: ازمردم فهیم و با  بصیرت استان لرستان برای حضور پرشور و گسترده در انتخابات دعوت می شود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان افزد: در راستای اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا، با همکاری نهادهای ذیربط عملیات گند زدایی و ضدعفونی شعب اخذ رأی در شهرستان های سراسر استان انجام شد .

 

وی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در رابطه با رعایت نکات بهداشتی و اجرای آن، هم استانی ها می توانند با خاطر آسوده در شعب اخذ رای حاضر شوند .

 

ثمینی در ادامه تصریح کرد: در رابطه با اجرای دستورالعمل های بهداشتی، تمهیدات لازم برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی در کنار حذف استامپ از فرآیند اخذ رأی در شعب سراسر استان در دستور کار قرار گرفته است .

 

معاون سیاسی امنیتی  استاندار لرستان با اشاره به آمادگی کامل تمام شعب اخذ رأی در سراسر استان برای انتخابات فردا، افزود: با پیگیری های صورت گرفته، در چهار شهرستان انتخابات به روش تمام الکترونیک و در دیگر نقاط استان به صورت دستی برگزار خواهد شد .

 

ثمینی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد انتخابات کشور، تمامی شعب اخذ رای از ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد فعالیت خود را آغاز و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد که در صورت صلاحدید تا ساعت ۲ بامداد تمدید خواهد شد .

 

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با بیان اینکه مشارکت حداکثری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مورد انتظار است، گفت: مردم با در نظر گرفتن شرایط کرونایی حتی الامکان در ساعات آغازین صبح به شعب اخذ رأی مراجعه کنند تا ضمن جلوگیری از ایجاد ازدحام، فاصله گذاری اجتماعی نیز به خوبی رعایت شود .

کد خبر 1067072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha