۲۲ هزار نفر امنیت  انتخابات در قم را تامین می کنند

رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: بیش از ۲۲ هزار نفر مسئولیت اجرا،حراست و تامین امنیت این انتخابات در استان را به عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، بیژن سلیمانپور امروز(جمعه ۲۸ خرداد)درحاشیه آغاز رای گیری در قم به خبرنگاران گفت:۷۲۲ شعبه برای اخذ رای از مردم درقم تعیین شده‌است و بیش از ۲۲ هزار نفر مسئولیت اجرا،حراست و تامین امنیت این انتخابات در استان را به عهده دارند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان قم تصریح کرد: همه اعضای شعبه‌های رای‌گیری در شعب تعیین شده مستقر هستند و رای‌گیری به نحو مطلوبیدر حال انجام است.

 

وی افزود: به منظور جلوگیری از اذحام جمعیت در شعب اخذ رای،‌ تعداد صندوق های الکترونیکی در شعب انتخاباتی استان را افزایش داده‌ایم تا فرایند رای‌گیری با سرعت بیشتری انجام و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت شود.

 

رییس ستاد انتخابات قمبا اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب پیرامون تامین تعرفه‌های رای در شعبه های اخذ رای تصریح کرد: با وجود اینکه تمام تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده بود ولی پس از این رهنمود، بار دیگر تمام فرایند مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت.

 

لازم به ذکر است انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان برگزار می‌شود.

کد خبر 1067100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha