مشارکت بالای مردم در انتخابات، نتایج مثبتی در سیاست داخلی و خارجی دارد

آوایی ضمن دعوت مردم به مشارکت در انتخابات گفت: مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر نتایج مثبتی را در سیاست داخلی و خارجی به دنبال دارد.

«سید احمد آوایی» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، ضمن دعوت مردم به مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اظهار کرد: مردم مشکلات و گله‌هایی دارند که کاملا به حق است اما قهر با انتخابات باعث حل مشکلات نمی‌شود.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث نا امیدی دشمنان می‌شود افزود: مشارکت حداکثری مردم باعث نتایج مثبتی هم در سیاست داخلی و هم در سیاست خارجی خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: در بحث سیاست خارجی زمانی که دولت منتخب با رای بالایی انتخاب شود تیم‌های مذاکره کننده در سیاست خارجه از جمله مذاکرات با دست پر شرکت می‌کنند که در نهایت نتایج آن در سیاست داخلی نیز تاثیر دارد.

 

عضو کمیسیون‌ امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس همچنین با اشاره به اینکه تمام گروه‌های سیاسی کشور نیز به مشارکت مردم در انتخابات تاکید دارند اضافه کرد: قهر با انتخابات و صندوق‌های رای یعنی رای دادن به فرد مخالف لذا مردم با شرکت به انتخابات برای تعیین سرنوشت خود تاثیرگذار باشند.

 

وی در ادامه به اهمیت انتخابات شورای شهر اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات شورای شهر به دلیل تعیین یک پارلمان محلی از اهمیت بالایی برخوردار است و در واقع مردم با مشارکت در انتخابات شورای شهر، شهردار را تعیین می‌کنند.

 

آوایی یاد آور شد: اگر مردم در انتخابات شورای شهر مشارکت نداشته باشند، شورایی ضعیف و ناکارآمد تشکیل می‌شود که در نهایت این شورا نمی‌تواند شهرداری قوی به روی کار آورد لذا در نهایت شهر دچار ضرر و خسارت خواهد شد.

 

کد خبر 1067119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha