مشارکت بالا مردم در ساعت ابتدای اخذ رای  در دره شهر

فرماندار شهرستان دره شهر گفت: مشارکت مردم این شهرستان در ساعت ابتدایی امروز ۲۸ خرداد در پای صندوق های اخذ رای بالا بوده و نوید انتخاباتی پرشور را می دهد.

«کیانوش محمدنژاد» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: خوشبختانه برنامه لازم برای مشارکت بالای مردم در شعب اخذ رای در شهرستان اندیشیده شده است.

 

وی  تصریح کرد:۷۸ شعبه برای انتخابات در این شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۷۳ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار است.

 

فرماندار دره‌شهر گفت: ۳۶ هزار و ۹۰ نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن بوده که از این تعداد ۱۸ هزار و ۳۴۷ مرد و ۱۷ هزار و ۷۴۳ نفر زن هستند.

 

وی افزود: به منظور حفظ سلامت مردم و فاصله گذاری اجتماعی میزان شعب انتخاباتی در این دوره در مقایسه دوره قبل ۱۵ درصد افزایش یافته است.

 

فرماندار دره شهر تاکید کرد: از مجموع ۷۸ شعبه در نظر گرفته شده برای انتخابات پیش رو ۳۱ شعبه شهری و ۴۷ شعبه نیز روستایی است.

 

محمدنژاد در خصوص تعداد عوامل برگزاری انتخابات پیش رو نیز یادآور شد: یک هزار و ۵۶۰ نفر متشکل از ۶ هیات نظارت و بازرسی و سه هیات اجرایی با حفظ اصل بی طرفی و قانون مداری وظیفه برگزاری انتخابات در شهرستان دره شهر را برعهده دارند.

 

وی تصریح کرد: به دلیل جلوگیری از افزایش شیوع کرونا در هر شعب انتخاباتی در شهرستان دره شهر نیروی بهداشتی مستقر است و وظیفه این نیرو نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شعب اخذ رای می باشد.

 

محمدنژاد در ادامه با اشاره به روند برگزاری انتخابات، گفت: تعامل، هماهنگی و هم‌فکری خوبی بین هیات اجرایی و نظارت وجود دارد که این موجب می شود انتخاباتی سالم و پرشور در دره شهر برگزار شود.

کد خبر 1067172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha