حضور مشتاقانه مردم کهگیلویه و بویراحمد برای نمایش جمهوریت نظام

مردم کهگیلویه و بویراحمد از ساعات اولیه با حضور در صف‌های طولانی اشتیاق خود را برای شرکت در انتخابات اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۲۸ خرداد ماه) با تشکیل صف های طولانی برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ به پای صندوق های رای رفتند.

 

«احد جمالی» گفت: شعب اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد از ساعت پنج صبح شاهد حضور مشتاق مردم برای شرکت در انتخابات است تا رای خود را به صندوق بیندازند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز انتخابات ریاست جمهوری، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت و شورا‌های شهر، روستا و عشایر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌ شود.

 

وی با بیان اینکه حدود ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی، برگزاری انتخابات را در استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند، ادامه داد: بیش از ۵۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که حدود ۱۳ هزار و ۹۰۰ نفر رای اولی هستند.

 

جمالی یادآور شد: تمهیدات لازم در راستای برگزاری انتخابات در استان انجام گرفته و تدارکات، پشتیبانی و اقلام مختلف تامین و تهیه شده است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای مناطق سخت گذر و کوهستانی استان خودرو‌های کمک دار در نظر گرفته شده و همچنین ۲ فروند بالگرد تقاضا کردیم که در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برای اخذ رای در مناطق سخت گذر حضور دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: در سه شهر  یاسوج، دوگنبدان و باشت انتخابات ششمین دوره شورا‌های شهر به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌ شود.

 

جمالی گفت: با توجه به شرایط به حساسیت در شهرستان گچساران و باشت با رایزنی‌های انجام شده، انتخابات شورا‌های شهر این دو شهر به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می شود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۹۸ شعبه اخذ رای در استان برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده که برای پیشگیری از کرونا، بیش از ۱۴ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشتند تا مردم به آسودگی بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.

کد خبر 1067220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha