انتخابات، مظهر اراده یک ملت است

فرمانده سپاه شیروان با بیان اینکه انتخابات مظهر اراده یک ملت است، گفت: امروز ملت پویای ایران با انداختن رأی خود در صندوق های رأی، به دشمنان نظام نشان خواهند داد که همیشه زنده و بیدارند و خود سرنوشت وآینده خود را رقم خواهند زد.

«عباسعلی ریحانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: انتخابات مظهر اراده یک ملت است و امروز ملت زنده و پویای ایران با انداختن رأی خود در صندوق های رأی، مانند همیشه به دشمنان نظام نشان خواهند داد که همیشه زنده و بیدارند و خود سرنوشت وآینده خود را رقم خواهند زد.

 

فرمانده سپاه شیروان عنوان کرد: از همه امت خداجو و همیشه در صحنه به عنوان خدمتگزاری کوچک تقاضا دارم با شرکت در انتخابات و انداختن رأی خود یکبار دیگر باعث سربلندی و عظمت نظام اسلامی کشورمان شوند.

 

ریحانی بیان کرد: از ابتدای اسلام تاکنون دشمنان قسم خورده نظام تلاش کردند هم در عرصه نظام جمهوریت و هم در عرصه اسلامیت با ایجاد فضای یاس و ناامیدی و فتنه انگیزی مردم را از پای صندوق های رای  به دور کنند که تاکنون با بصیرت مردم توطئه های دشمنان خنثی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران بار دیگر به تاسی از امام، شهدا و تبعیت از منویات رهبری پرشورتر از همیشه پای صندوق های رای حضور می یابند و با حضور حداکثری خود برگ زرین و افتخار بزرگی در تاریخ شکوهمند نظام اسلامی رقم خواهد خورد.

 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری، میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان امروز جمعه ۲۸ خردادماه در سراسر کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 1067248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha