امروز  در یک جبهه بزرگ قرار داریم/تسلیم خواست دشمن نمی شویم

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امروز ما در یک جبهه بزرگ قرار داریم گفت:مردم ما دچار مشکلات اقتصادی هستند، اما قرار نیست این مشکلات اراده محکم مردم ما را در هم بریزد و تسلیم خواست دشمن شویم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله حسینی بوشهری پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رای گفت: حضور همراه با مسئولیت و تعهد در پای صندوق‌های رای برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌ها و انتخابات مجلس خبرگان توسط مردم را تبریک می‌گویم.

 

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: امروز ما در یک جبهه بزرگ قرار داریم جبهه‌ای در مقابل تمام صفوف دشمنان، اگر آن روز احساس می‌کردیم که در دفاع مقدس جانانه شرکت می‌کنیم و از نثار جانمان دریغ نمی‌کردیم؛ امروز هم اینجا جبهه جهاد است جهاد رویاروی با دشمنان است.

 

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: آن روز با گلوله ها، موشک ها، خمپاره‌ها و هواپیما‌ها ما را مورد بمباران قرار می‌دادند امروز با ماهواره هایشان، بوق‌های تبلیغاتیشان، تا مردم را از حضور در این جهاد مقدس مایوس کنند، اما کور خوانده اند.

 

وی با اشاره به گذشت بیش از ۴۲ سال از انقلاب و فزار و فرود بسیار آن گفت: الان هم مردم ما دچار مشکلات اقتصادی هستند، اما قرار نیست این مشکلات اراده محکم مردم ما را در هم بریزد و تسلیم خواست دشمن بشویم.
 

کد خبر 1067280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha