گرمای هوا و کرونا مانع حضور گسترده لنگرودی ها در پای صندوق های رای نشد

مردم شهرستان لنگرود با حضور پرشور و گسترده در ۳۸۳ شعب اخذ رای شهری و روستایی حماسه آفرین شدند وگرمای هوا و ویروس کرونا مانع حضور گسترده آنان در پای صندوق های رای نشد.

خبرگزاری شبستان_ لنگرود: مردم همیشه در صحنه شهرستان لنگرود بار دیگر حماسه ای بدیع و ماندگار را در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ رقم زدند و از ساعات آغازین رای گیری در پای صندوق های رای حاضر شدند و گرمای هوا و شرایط کرونایی نتوانست مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کند.


این‌بار مردم شهرستان لنگرود با حضور پرشور و گسترده در ۳۸۳ شعب اخذ رای شهری و روستایی حماسه آفرین شدند و حضور مردم در ساعات اولیه رای گیری بسیار پرشور گزارش شده  و همچنان بر خیل جمعیت  افزوده می‌شود.


تمام شرایط برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی فراهم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است و برخلاف تبلیغات مخالفان نظام و انقلاب که فکر می کردند حضور مردم کمرنگ بوده و پای صندوق رای نخواهند آمد، اما در همین ساعات اولیه مشاهد می کنیم مردم حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رای دارند.

 

در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که با شیوع ویروس کرونا در جامعه همراه است، مردم این شهرستان همانند سایر شهرها ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای حاضر شده و  رای دهندگان هنگام مراجعه به شعب خودکار شخصی و ماسک  به همراه داشته و فرایند اخذ رای با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

 

در شعب اخذ رای شهرستان لنگرود، حامیان سلامت حاضر هستند و بر روند رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت می کنند.

 

کد خبر 1067298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha