حضور در انتخابات تکلیف شرعی است و نباید انجام آن را به ساعات پایانی موکول کرد

حجت الاسلام نعمتی قرا گفت: بچه های مسجد تلاش کنند در اول وقت برای انجام تکلیف شرعی، در پای صندوق‌های رای حضور یابند و رای دادن خود را به لحظات آخر موکول نکنند تا برای جلوگیری از شیوع کرونا تجمع در آخر وقت صورت نگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» امروز(28خرداد) در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای روستای قراخیل شهرستان قائم شهر استان مازندران با بیان اینکه رای خود را به نیابت از شهدا به صندوق انداخت، اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات به دشمنان ما می رساند که این انقلاب پشتوانه مردمی دارد.

 

سرپرست ستادهماهنگی برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و است و همه با هم وظیفه داریم پیرو منویات رهبری به وظیفه خود عمل کنیم، گفت: از مردم استان ولایتمدار مازندران به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان دعوت می کنم تا حضور پرشور و همگانی در انتخابات داشته باشند، زیرا اگر خودمان سرنوشت مان را رقم نزنیم، دیگرانی که شرکت می کنند، سرنوشت ما را رقم می زنند.

 

وی با بیان اینکه بچه های مسجد برای جلوگیری از شیوع کرونا  باید رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند، اذعان کرد: ناامیدی و یاس دشمنان و تسلیم شدن در برابر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آثاری است که مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات می تواند آنها را به ارمغان آورد.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه همه باید به پاخیزیم و با حفظ نظم و آرامش در انتخابات شرکت کرده و کار را به آخر وقت موکول نکنیم، ابراز امیدواری کرد مردم با حضور حداکثری خود کاری کنند که همه چیزهایی که موجب می‌شود یک کشور مقتدرتر و قدرتمندتر از امروز باشیم، تحقق یابد.

کد خبر 1067321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha