آرای گیلانیان در ۳ هزار و ۹۴ شعبه جمع آوری می شود

قاسم نژاد از فعالیت سه هزار و ۹۴ شعب اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در سراسر گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود قاسم نژاد» امروز ( جمعه، ۲۸ خرداد ) در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات امروز و حضور پرشور مردم در ساعات اولیه اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق های رای در ساعات اولیه صبح بسیار بی نظیر بود.

 

رییس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت استقرار اخذ رای صورت گرفته است گفت: سه هزار و ۹۴ شعب اخذ رای در ۱۷ شهرستان و ۴۴ بخش گیلان فعال است.

 

قاسم نژاد برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی امروز را مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: در همه شعب گیلان اقلام بهداشتی توزیع شده است و هموطنان نیز باید توجه داشته و با فاصله گذاری اجتماعی در شعب حاضر شوند.

 

وی ادامه داد: رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک هم برای رای دهندگان و هم برای ناظرین و اعضا حوزه های انتخاباتی امری ضروری است.

 

رییس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه به دلیل ازدحام جمعیت، نرم افزاری از سوی وزارت کشور به نام انتخاب ایران راه اندازی شده است افزود: به وسیله این نرم افزار هموطنان می‌توانند شعب کم ازدحام را شناسایی و به آنجا برای رای دادن، مراجعه کنند.

 

قاسم نژاد خاطرنشان کرد: طبق اطلاعیه وزارت کشور به دلیل تعداد زیاد داوطلبان، نوشتن کد الزامی است اما برای ریاست جمهوری چون تعداد محدود است درج اسم نامزد ریاست جمهوری کفایت می کند و اگر کد رای نوشته نشود رای ابطال نمی شود. 

کد خبر 1067323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha