مشارکت در انتخابات امنیت و اقتدار کشور را به دنبال دارد

سردار دامغانی با تأکید براینکه مردم ما همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود بوده اند گفت: مشارکت در انتخابات امنیت و اقتدار کشور را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سردار «حمید دامغانی» پس از شرکت در انتخابات درمسجد عابدینیه (عج)در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه از ساعات اولیه صبح امروز شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم گفت: همین امر نشان می‌دهد که تبلیغ دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات شکست‌خورده است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: حضور پرشور مردم در اولین ساعات رای گیری نشان از بصیرت بالای مردم ایران اسلامی است که همواره بصیرت این مردم فتنه های دشمنان را نابود کرده است.

 

وی ضمن بیان اینکه مشارکت در انتخابات امنیت و اقتدار کشور را به دنبال دارد، افزود: این مهم می‌طلبد تا همه از زن و مرد، پیر و جوان پای صندوق‌های رأی حضور یابیم تا مکر و حیله دشمن به خودشان بازگردد و بدانند که این مردم همچنان پای ارزش‌های انقلاب خود ایستادند و قدمی عقب نخواهند نشست.

 

سردار دامغانی با تأکید براینکه مردم ما همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود بوده اند و امروز نیز با مشارکت خود می توانند به نحو احسن از انقلاب و نظام حفاظت و حراست کنند ادامه داد: باید همه در این انتخابات مشارکت کنند تا مانند سابق این مشارکت بالا دشمنان ما را ناامید کند.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه مردم همچنان که در ابتدای صبح نیز نظاره‌گر بودیم از انتخابات حمایت کرده و پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، اضافه کرد: برای داشتن امنیت، اقتصاد، عزت و رفع مشکلات کشور حضور پرشور و حداکثری در انتخابات امری ضروری است.

 

وی حضور در پای صندوق رأی را حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب دانست وافزود: انتخابات صحنه تجلی اراده آحاد مردم بر سرنوشت خود است.

کد خبر 1067341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha