جوانان به نیت سردار دل‌ها در انتخابات شرکت کنند

حجت‌الاسلام حسین‌زاده بر لزوم حضور گسترده مردم و بویژه جوانان در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: جوانان به نیت سردار دل‌ها پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام «سیدمحمدتقی حسین زاده»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه مردم از ساعات اولیه رای گیری حضوری چشمگیری در مسجد جامع نظام مافی داشته اند، اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای هر چقدر باشکوه تر باشد و تعداد آرا بالاتر رود، برای حفظ امنیت اقتصادی مردم حائز اهمیت است.


امام جماعت مسجد جامع نظام مافی واقع در بلوار آیت الله کاشانی بیان کرد: حضورحداکثری مردم پای صندوق های رای از بسیاری از موانع و مشکلات کشور در عرصه بین المللی می کاهد، به همین جهت از مردم دعوت می کنم برای حفظ امنیت و اقتدار کشورمان امروز درپای صندوق های رای حضور بیابند.

 

 

 

 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: رهبری فرمودند: حتی کسانی که نظام را قبول ندارند اما برای امنیت کشور و سربلندی ایران در پای صندوق های رای حضور یابند و امیدواریم که جوانان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری حضور گسترده ای برای تعیین سرنوشت کشور داشته باشند.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی خاطرنشان کرد: همه جوانانی که به شهید حاج قاسم سلیمانی ارادت ویژه دارند، این موضوع را مدنظر قرار دهند که اگر شهید سلیمانی امروز بودند، بدون شک در پای صندوق رای حضور می یافتند و امسال اولین انتخابات ریاست جمهوری است که سردار دلها حضور ندارند و بدون حضور شهید سلیمانی برگزار می شود.


وی ادامه داد: جوانان به نیابت از شهید سلیمانی امروز در پای صندوق های رای حضور یابند و یقین بدانند شهید سلیمانی دعای گوی آنها خواهد بود.

 

گفتنی است، مسجد نظام مافی مسجدی واقع در منطقه 5 تهران تقاطع خیابان های جنت آباد و بلوار آیت الله کاشانی است. این مسجد به عنوان یکی از مساجد فعال منطقه همواره در دستگیری و حمایت از نیازمندان پیشتاز بوده و است، همچنین، در جذب افراد به مسجد هم دارای ابتکارات جالبی است.

 

کد خبر 1067349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha