تاکنون ۱۰۱ هزار نفر در قزوین در انتخابات شرکت کرده اند

حمزه ای گفت: تا این لحظه ۱۰۱ هزار نفر در انتخابات مشارکت کرده اند که از مردم می خواهیم این حضور را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «اسدالله حمزه ای» امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در ستاد انتخابات استان در استاندای قزوین بیان کرد: در شعبی که سرکشی کردیم و تا این لحظه ۱۰۱ هزار نفر مشارکت کننده در انتخابات داشتیم که ۱۱ درصد مشارکت تا این لحظه در استان ثبت شده است.

 

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: البته هنوز برخی از خانه بیرون نیامندند و یا برای تفریح خارج شدند که بعدازظهر در پای صندوق های رأی حاضر می شوند.

 

وی عنوان کرد: از مردم می خواهیم نگذارنند در ساعات پایانی و غروب پای صندوق روند و ببیند کدام شعبه خلوت است و آنجا رفته تا بدون ازدحام در انتخابات شرکت کنند.

 

حمزه ای با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها در قزوین گفت: تمهیدات لازم در برگزاری انتخابات پیش بینی شده است و در صورتی که مشکلی پیش آید در برخی شعب به صورت سنتی انتخابات صورت می گیرد.

 

وی یادآور شد: الکترونیکی برگزار شدن انتخابات فقط برای شوراها بوده نه ریاست جمهوری و ۹۵ درصد مکانیزم انتخابات الکترونیکی و پنج درصد سنتی است.

 

کد خبر 1067351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha