فارس تدابیر خوبی با هدف حفظ سلامت مردم در انتخابات اعمال کرده است

قاسم پور گفت: به دلیل کرونا، تدابیر خوبی برای افزایش شعب اخذ رای و تقویت مشارکت حداکثری مردم فارس در نظر گرفته شده و حفظ جان مردم در اولویت قرار داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم‌ پور»، امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حاشیه حضور پای صندوق اخذ رای در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل کرونا، تدابیر خوبی برای افزایش شعب اخذ رای و تقویت مشارکت حداکثری مردم فارس در نظر گرفته شده و حفظ جان مردم در اولویت قرار داده شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: انتخابات یک فرصت است که دشمنان می خواهند آن را به یک تهدید تبدیل کنند اما امروز از دقایق اولیه شاهد مشارکت مردم فارس در انتخابات بوده ایم و نکات بهداشتی لازم ابلاغ شده و ناظران و بازرسان بهداشت نیز در شعب حضور دارند.

وی اضافه کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، چیدمان مناسب میز و صندلی با فاصله لازم، حذف اثر انگشت و جمع آوری آبخوری ها نیز در شعب اعمال شده است.

قاسم پور تاکید کرد: رای دهندگان تا حد امکان از آوردن کودکان خود به شعب خودداری کنند و تجمعی نداشته باشند و خودکار شخصی با خود بیاورند.

وی ادامه داد: ساعات رای گیری از ساعت هفت صبح تا در صورت لزوم 2 بامداد فردا خواهد بود و تعداد شعب استان با هدف حفظ سلامت مردم 25 درصد افزوده شده است و ممنوعیت تردد شبانه در روز پنج شنبه و جمعه برداشته شده است و جریمه در این زمینه اعمال نمی شود.

قاسم پور با تاکید بر عدم تجمع پس از پایان انتخابات عنوان کرد: نامزدها و حامیان نامزدها پس ازاعلام نتایج به هیچ وجه نباید تجمعی در فرمانداری ها، میادین شهر و ... داشته باشند.

کد خبر 1067359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha