رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای/ حضور گیلانی ها در انتخابات پرشور است

زارع گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای گیلان را قابل قبول خواند و گفت: حضور مردم گیلان در کلیه شعب اخذ رأی پرشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز(جمعه، 28 خرداد) در بازدید از روند برگزاری انتخابات در شهرستان آستانه اشرفیه که برگزار کننده انتخابات میان دوره‌ای مجلس نیز است در یکی از شعب انتخابیه این شهرستان ضمن قدردانی از کلیه رسانه‌ها و عوامل اجرایی، نظارتی و ستادی برگزاری انتخابات در استان عنوان کرد: خرسندم که این مطلب را اعلام کنم که حسب تمهیدات انجام شده از ابتدای آغاز ساعت انتخابات همه عوامل اجرایی و نظارتی در سراسر شعب اخذ رأی حاضر بودند.

 

استاندار گیلان آمادگی سه هزار و 94 شعبه اخذ رأی در شهرها و روستاهای استان گیلان برای اخذ رأی مردم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: از نخستین دقایق امروز کار رأی گیری از مردم در شعب انجام شد و تاکنون هم با روند بسیار خوبی در حال انجام است که باید از مردم فهیم و آگاه و دست اندرکاران تشکر کنم.

 

وی با بیان اینکه شاهد حضور خوب مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم عنوان کرد: در شهرستان آستانه اشرفیه به سبب اینکه اینجا علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شاهد برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم هستیم و بر حسب تعداد برگه تعرفه‌های مصرف شده که تا این لحظه داریم این دوره به نسبت دوره گذشته درصدی افزایش در حضور را نشان می‌دهد. 

 

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر اینکه این موضوع نشان دهنده بینش بالای مردم استان گیلان و تأسی آنان از رهبر معظم انقلاب و همه دلسوزان است افزود: ما در همین نخستین ساعات قبل از ظهر دیدیم که مردم با مراجعه خوب خود به شعب اخذ رأی آراء خود را آگاهانه به صندوق‌های رأی انداختند.

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه امیدواریم میزان حضور مردم در عصر امروز بیشتر از اینها هم بشود اضافه کرد: این درخواست را هم از مردم فهیم داریم که زمان حضورشان را به ساعات پایان رأی گیری موکول نکنند و در همین ساعات که شعبه‌ها مقداری خلوت‌تر شده جهت رأی دادن مراجعه کنند تا با این کار خود گامی بلند در ناکام گذاشتن توطئه‌های نظام و انقلاب بردارند.

 

زارع میزان رعایت پروتکل‌ها در شعب اخذ رأی استان گیلان را هم مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: شعبی که امروز بازدید کردم و حسب گزارشاتی که از سراسر شعب استان گیلان به دست ما رسیده میزان رعایت پروتکل‌ها قابل قبول است.

کد خبر 1067381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha