حضور گسترده مردم در انتخابات نشانه ای از همبستگی و اتحاد ملی است

توحیدی مقدم گفت: حضور گسترده در صحنه های مختلف به ویژه در انتخابات نشانه ای از همبستگی و اتحاد ملی است.

«عبدالجواد توحیدی مقدم » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: وظیفه اصلی ما برقراری امنیت، تضمین سلامت و صیانت از رای مردم است و در این زمینه همه سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد حق کسی در این انتخابات از بین برود.

 

فرماندار نکا بیان داشت: ایران به دلیل جایگاه راهبردی و حساس خود در منطقه خاورمیانه و جهان همواره با توطئه هایی از طرف دشمنان روبرو بوده است، مشارکت گسترده مردم در صحنه های مختلف به ویژه در انتخابات نشانه ای از همبستگی و اتحاد ملی می باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: تمامی امکانات برای برگزاری انتخابات سالم و حراست از آرای مردم را در شهرسنتان نکا به کار گرفته‌ایم تا شاهد هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات نباشیم.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رای حماسه‌ای بی‌نظیر را رقم خواهد زد.

 

وی گفت: برای دسترسی مردم به شعب اخذ رای تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است، تمامی 159 شعب اخذ رای در شهرستان آرای مردم را جمع آوری می کنند.

 

توحیدی مقدم یادآور شد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات توأم بانشاط و امید به فردا‌های بهتر، جلوه‌های زیبایی از شکوه همبستگی و اتحاد ملی است که باید حفظ شود.

 

به گزارش شبستان، توحیدی مقدم فرماندار و رئیس هیئت اجرایی شهرستان نکا با حضور در پای صندوق رای در انتخابات 1400 شرکت و رای خود را به صندوق انداخت.

 

توحیدی مقدم فرماندار و رئیس هیئت اجرایی شهرستان نکا همچنین به همراه اعضای شورای تامین و هیات اجرایی از روند برگزاری انتخابات در برخی از شعب اخذ رای بازدید کردند.

کد خبر 1067403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha