حضور فعال مسجدی های در میدان انتخابات

با اشاره به حضور مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در میدان انتخابات، گفت:حضور مردم خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به حمد الله در پای صندوق های اخذ رای مردم حضورخوبی دارند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از حضور پرشور نیروهای مسجد و کانون های مساجد خبرداد و افزود: همه مردم به ویژه فعالان مسجدی با حضور پرشور در صحنه انتخابات، حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام کردند.

 

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات نمایش وحدت و اقتدار ملی و همچنین نشان دهنده پایبندی مردم به ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

 

ابدالی پور با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه، ادامه داد: امروز مردم به میدان آمده اند که به جهانیان نشان دهند به رغم مشکلات اقتصادی پای عهد خود با انقلاب ایستاده اند.

 

وی حضور گسترده مردم را بستر تحقق ایران قوی دانست و افزود: به واسطه حضور تک تک افراد در انتخابات، نظام اسلامی تقویت شده و دشمنان تضعیف خواهند شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در ادامه از مردم برای حضورگسترده در انتخابات دعوت کرد و افزود: حضور متراکم، حداکثری  مردم در انتخابات نویدبخش کشوری مقتدر، توانمند و در خور شایستگی‌ و توسعه یافته خواهد بود.

 

کد خبر 1067480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha