گزارشی از تخلف نامزدهای انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان اعلام نشده است

ربیعی گفت: از آغاز فرایند رای گیری در شعب اخذ رای تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه شهرستان آبادان به ما ارائه نشده است.

«بیژن ربیعی» امروز (جمعه 28 خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به نحوه فرایند رای گیری در حوزه انتخابیه شهرستان آبادان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور از 7 صبح امروز در 180 شعبه اخذ رای شهری و روستایی فرایند رای گیری در شهرستان آبادان با در نظر گرفتن تدابیر و تمهیدات لازم آغاز شد.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه آبادان افزود: خوشبختانه بر اساس گزارشات واصله امروز با توجه به گرمای هوا مردم مشارکت حداکثری داشتند و در راستای تعیین سرنوشت کشور، شهر و روستا پای صندوق های رای حضور پیدا کردند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به تجربیات سال های گذشته و حتی انتخابات مجلس شورای اسلامی علی رغم اینکه هوا هم سرد بود اما اکنون استقبال مردم بیشتر شده و این بیانگر آن است که مردم ما با بصیرت و فهیمی هستند و شرایط و اوضاع کشور را درک می کنند و امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات باشیم.

 

ربیعی از عدم دریافت گزارشات تخلفات انتخاباتی در این حوزه انتخابیه خبر داد و بیان کرد: از آغاز فرایند رای گیری در شعب اخذ رای تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه شهرستان آبادان به ما ارائه نشده است.

 

وی با بیان اینکه عده ای با استفاده از ترفندهایی در صدد دلسرد کردن مردم هستند ابراز کرد: عده ای با شایعه پراکنی می خواهند مردم را برای حضور پای صندوق های رای دلسرد کنند و مشارکت مردم را تحت شعاع قرار دهند.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه آبادان تاکید کرد: البته ممکن است این افراد از جاهایی هدایت شوند اما ما نیز باید آگاه و هوشیار باشیم، مردم قوی هستند و از درک بالایی برخوردارند لذا به شایعات توجهی نکنند.

 

وی یاد آور شد: کلیه ماموران و بازرسان ما در صحنه حضور دارند و کلیه تحرکات را رصد و کنترل می کنند، البته دادگستری هم شعبه ویژه تخلفات انتخاباتی را دارد و اگر چنانچه تخلفی صورت بگیرد سربازان گمنام امام زمان (عج) حتما وارد عمل خواهند شد و با متخلف یا متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

کد خبر 1067483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha