رأی اولی ها پای صندوق‌های حضور پرشوری داشته باشند

بازوند، گفت: برای پشتیبانی از گام دوم انقلاب انتظار داریم رأی اولی ها پای صندوق‌های حضور پرشوری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، هوشنگ بازوند امروز ۲۸ خرداد ماه در خبرنگاران گفت: در استان کرمانشاه ۱۹۴۲ شعبه اخذ رای مستقر شده است و تعداد واجدین شرایط یک میلیون ۵۷۷ هزار رای هستند که ۳۴ هزار نفر از این تعداد رای اولی هستند.

 

استاندار کرمانشاه افزود: از مردم عزیز تقاضا دارم در همان اول وقت پای صندوق های رای حضور یابند زیرا این یک ساعت وقتی که اختصاص می دهند در تعیین سرنوشت ۱۴۶۰ روز آینده آن‌ها تاثیر دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه از همان ابتدای صبح شاهد حضور بسیار خوب مردم در پای صندوق های رای هستیم و بر خود وظیفه می دانیم از این رای‌ها که امانت هستند صیانت کنیم.

 

 بازوند تصریح کرد: تمهیدات لازم برای حفظ سلامت اجتماعی در کلیه شعب فراهم شده و مردم با اطمینان خاطر پای صندوق های رأی حاضر شوند و مجریان انتخابات با رعایت اصول بی طرفی و قانونمداری برای تحقق ارکان انتخابات شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت ضمن تجمیع تمامی ظرفیت ها و امکانات با همکاری دستگاه های اجرایی در حال برگزاری این جشن شکوهمند هستند.

 

وی اظهار کرد: بر اساس بند ۹ دستورالعمل بهداشتی موضوع ضدعفونی، رعایت فاصله اجتماعی و آماده سازی شعب توسط هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی انجام و مردم با اطمینان خاطر می توانند پای صندوق های رأی حاضر شوند و در مشارکت موثری در تعیین سرنوشت سیاسی خود داشته باشند.

 

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برای مشارکت گسترده مردم ضمن رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی تدابیر لازم برای تجهیزات و امکانات مورد نیاز بهداشتی نیز اندیشیده شده اما مردم بر اساس دستورالعمل ستاد انتخابات وزارت کشور حتما با استفاده از ماسک در شعب حضور یابند.

 

وی در پایان گفت: مردم در همین ساعات اولیه به شعب مراجعه کنید تا  و شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند . 

کد خبر 1067490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha