مشارکت مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام قدرتی، با اشاره به تأثیر رأی مردم در تعیین سرنوشت کشور، گفت: مشارکت مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام«مهدی قدرتی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: مبلغان در راستای تقویت مشارکت مردم در انتخابات در جامعه فعالیت تبلیغی گسترده ای به ویژه در مناطق دور افتاد و روستایی داشته اند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: از سوی سازمان تبلیغات برنامه هایی دیگر همچون ایجاد موکب سیار و اجرای سرودهای حماسی و برنامه‌های متنوع در خرم آباد، راه اندازی اتوبوس انتخاباتی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، راه اندازی کاروان‌ها و رژه‌های خودرویی در سطح شهرهای استان توسط گروه‌ها انجام شده است.

 

وی ادامه داد: برگزاری دعای ندبه به نیت فرج امام زمان (عج) و عنایت ایشان به ملت شریف ایران در روز انتخابات در جای جای استان توسط هیئت‌های مذهبی در همه مساجد شهرهای استان، حضور دسته جمعی مردم متدین و ندبه خوان به سمت صندوق‌های رأی، توزیع ۷۰ هزار دعوت نامه شرکت در انتخابات از طرف شهید «حاج قاسم سلیمانی» از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی لرستان است.

 

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: ایجاد ستاد انتخاباتی ما ملت امام حسین (هستیم و برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های دهه کرامت با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات از دیگر برنامه های اجرایی تبلیغات اسلامی در راستای تقویت مشارکت مردم در انتخابات بوده است.

 

وی عنوان داشت: رأی مردم در تعیین سرنوشت کشور نقش آفرین بوده و حضور مردم پای صندوق های رأی عظمت، عزت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش می گذارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهارداشت: حضور مردم در انتخابات سبب ایجاد یأس و ناامیدی بین دشمنان انقلاب و نظام اسلامی می شود.

 

کد خبر 1067491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha