استقرار ۱۸۴ شعبه اخذ رای/ فومن دارای ۶۲۸ نفر رای اولی است

محسنی با اشاره به استقرار ۱۸۴ شعبه اخذ رای در این شهرستان گفت: فومن دارای ۶۲۸ نفر رای اولی است.

«محمدرضا محسنی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: انتخابات، مظهر اراده ملی، نماد مردم سالاری دینی و تجلی نقش مردم در تعیین سرنوشت سیاسی است.

 

فرماندار فومن افزود: حضور آحاد جامعه و مشارکت حداکثری در انتخابات، پشتوانه نظام و مایه یأس و ناامیدی دشمنانی است که نسبت به نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران، خیال باطل دارند.

 

وی گفت: اینجانب از آحاد مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان فومن به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، سلسله جلیله روحانیت، اصناف و بازاریان، جوانان، بسیجیان، نویسندگان، پژوهشگران، دانشگاهیان، صاحب نظران سیاسی و اجتماعی، اصحاب رسانه، اهالی قلم، هیئات مذهبی، گروه های جهادی و مدیران، کارگران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و همه آنانی که دل در گرو انقلاب دارند، دعوت می‌کنم تا با حضور پر شور در پای صندوق‌های اخذ رأی به ندای مراد و رهبر خود لبیک گفته و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام، بیفزایند.

 

محسنی تصریح کرد: عوامل اجرایی انتخابات در شعبات اخذ رأی، با درک شرایط کرونایی و لحاظ اصول بهداشتی ابلاغی و پیش‌بینی تمهیدات لازم و همچنین با رعایت اصل امانتداری و بی طرفی کامل و صیانت از آراء مردمی، از ساعت 7 صبح امروز(جمعه، 28 خرداد)  آماده رأی گیری هستند و انتظار می‌رود، شاهد مشارکت عمومی و خلق حماسه‌ای دیگر باشیم.  

 

فرماندار فومن با بیان اینکه 184 شعبه اخذ رای در این شهرستان استقرار داده شده است گفت: فومن دارای 628 نفر رای اولی است.

 

 

 

کد خبر 1067496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha