هیچ تخلف انتخاباتی در شهرستان بیرجند گزارش نشده است

حجت الاسلام نسائی زهان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در شهرستان بیرجند گزارش نشده است، گفت: در این خصوص از کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر تشکر می کنم که قانون را رعایت کردند.

حجت الاسلام «علی نسایی زهان» پیش از ظهر امروز (28 خرداد) در حاشیه مراسم اخذ رای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه مردم ایران بدانند که لیله القدر جمهوری اسلامی ایران انتخابات است، اظهار داشت: انتخابات خار چشم دشمنان داخلی و خارجی نظام است.

 

وی با بیان اینکه هدف دشمن از دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات، ضربه زدن به نظام است، گفت: هر جا که دشمن ما را از کاری نهی کند بدانید که آنجا کار درست است.

 

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بیدار و بابصیرت هستند و به ندای رهبری گوش دادند و تا این لحظه مشارکت خیلی خوبی در انتخابات داشتند، گفت: ان شاء الله امسال مشارکت در خراسان جنوبی بالای 85 درصد خواهد بود و مردم استان حماسه و شکوه دیگری را خلق خواهند کرد.

 

حجت الاسلام نسائی زهان با بیان اینکه کشور متعلق به همه آحاد مردم است و زمانی می توانیم سرنوشت خود را عوض کنیم که همه بر سر صندوق ها حضور پیدا کنیم، اظهارداشت: زمانی که حضور باشکوه باشد دشمن ناامید خواهد شد و اگر می خواهیم در مقابل دشمنان بایستیم باید همه مردم به صحنه بیایند و رای دهند.

 

وی با بیان اینکه هر چه مردم باشکوه تر در انتخابات شرکت کنند هزینه کمتری برای امنیت مردم خواهیم داد، گفت: مردم حق دارند گلایه داشته باشند، تورم، گرانی و بیکاری وجود دارد و اینها دست به دست هم داده است تا دشمنان از طریق تبلیغات گسترده و مانور بر روی این مشکلات مردم را از حضور در پای صندوق های رای مایوس کنند، لذا خود مردم باید تصمیم بگیرند که وضعیت را با حضور در پای صندوق ها رای رای تغییر دهند.

 

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به اینکه تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در شهرستان بیرجند گزارش نشده است، گفت: در این خصوص از کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر تشکر می کنم که قانون را رعایت کردند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1067531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha