تخلفی در روند برگزاری انتخابات در خراسان جنوبی گزارش نشد

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه تا این لحظه گزارشی از تخلفات انتخاباتی گزارش نشده است، گفت: اما انتخابات در برخی حوزه های شهرستان بیرجند با میانگین ۴۵ دقیقه ای با تاخیر برگزار شد.

«علی محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: حضور مردم بنا بر گزارشات واصله از سطح استان خراسان جنوبی خوب است و امیدواریم این حضور در عصر امروز پرشورتر شود.

 

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان خراسان جنوبی با بیان اینکه تا این لحظه تخلفی از برگزاری انتخابات گزارش نشده است، گفت: اما انتخابات در برخی حوزه ها در اول وقت شروع نشد و اخذ رای از مردم دیر شروع شده است.

 

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه میانگین تاخیر برگزاری انتخابات در برخی حوزه های انتخاباتی شهرستان بیرجند را به طور میانگین 45 دقیقه عنوان کرد و گفت: دلیل این تاخیر این بود که برخی سیستم های فرمانداری ها اشکال داشت و راه اندازی نمی شد.

 

وی ادامه داد: این تاخیر بیشتر در شهرستان بیرجند که انتخابات شوراها الکترونیکی است و سیستم ها با تاخیر راه اندازی می شد، اتفاق افتاده است، در حال حاضر انتخابات در همه حوزه ها راه اندازی شده  و مشلی در روند برگزاری انتخابات نداریم.

 

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان خراسان جنوبی از نظارت چهار هزار ناظر انتخاباتی ریاست جمهوری در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: خواسته ما از مردم این است که همانطور که از اوایل صبح با شور و هیجان در انتخابات حضور یافته اند در ساعات بعدی در صحنه حضور یابند.

 

وی در پایان از مردم خواست تا انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند و رای خود را به موقع در صندوق ها بیندازند.

 

کد خبر 1067560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha