جریان  انتخابات در البرز بدون هیچ تخلف مهمی در حال انجام است

فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی توطئه های دشمنان را خنثی می کند گفت: انتخابات در البرز بدون هیچ تخلف مهمی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین فاضلی هریکندی» ظهر جمعه ۲۸ خرداد با حضور در مسجد جامع رجایی شهر کرج رأی خود را به صندوق انتخابات انداخت و گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی توطئه های دشمنان را خنثی می کند. 

 

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: تلاش های مستمر و بسیار از طرف مخالفان نظام انقلاب اسلامی ایران برای تضعیف اعتماد مردم انجام شد ولی امروز مردم نشان دادند که آرمان های ایمانی و انقلابی را مقدم بر فشارها و سختی های اقتصادی می دانند و همواره پاسدار آن هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی بیان کرد: دستگاه های مسئول و اجرایی همچنین ناظران انتخابات به صورت گسترده فعالیت دارند و تا به این لحظه تخلف مهمی در شعب رخ نداده است.

 

رئیس کل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: نظارت میدانی با اهتمام روسای دادگستری و دادستان های استان از نخستین ساعات روز رأی گیری وجود دارد تا از هرگونه تضعیف حقوق نامزدها جلوگیری شود.

 

 

کد خبر 1067570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha