۲۹ هزار نفر کار اجرایی انتخابات در استان همدان را برعهده دارند

آزادبخت گفت: ۲۹ هزار نفر کار اجرایی انتخابات را بر عهده دارند و امروز مردم همدان با خلق حماسه ای ماندگار، برگ زرین دیگری بر اوراق خود می افزایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان ، «مصطفی آزاد بخت» روز جمعه (28 خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: هیچگونه نگرانی در تامین تعرفه اخذ رای وجود ندارد و به هیچ وجه با کمبودی در این زمینه مواجه نمی شویم.

 

رییس ستاد انتخابات استان همدان افزود:  یک هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای در استان همدان دایر شده است که ۲ شعبه با مشکل ارتباط اینترنتی مواجه شدند.

 

وی  با بیان اینکه در یکی از شعبه های اخذ رای همدان به علت وجود مشکل اینترنت انتخابات به صورت دستی در حال برگزاری است خاطرنشان کرد: در دیگر شعبه که مشکل اینترنت وجود داشت شعبه اخذ رای جابه جا شده است.

 

رییس ستاد انتخابات استان همدان عنوان کرد: رخداد انتخابات ۱۴۰۰ رویداد بسیار مهمی است چرا که نگاه همه به ایران است که این اتفاق مهم را چگونه پشت سر می گذارند.

 

آزادبخت ادامه داد: استکبار جهانی، سران استکبار، دولت های مرتجع منطقه و گروهک های ضد انقلاب از مدت ها پیش دنبال دلسرد و ناامید کردن مردم هستند و پیوسته بی تاثیر بودن رای مردم را تبلیغ می کنند.

 

وی گفت: ستاد انتخابات در راستای سیاست های نظام، وظایف خود را به خوبی انجام داده و این مقدمات و زمینه را برای انتخابات امن، سالم و بی طرفانه در همدان فراهم کرده و تعامل خوبی با هیات نظارت و شورای نگهبان دارند.

 

وی افزود: ۲۹ هزار نفر کار اجرایی انتخابات را بر عهده دارند و امروز مردم همدان با خلق حماسه ای ماندگار، برگ زرین دیگری بر اوراق خود می افزایند.

کد خبر 1067580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha