توزیع ۵۸۴ تعرفه اخذ رای برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان جنوبی

حسین پور از توزیع ۵۸۴ هزار تعرفه اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان های مختلف استان (به جز شهرستان بیرجند) خبر داد.

«حسین پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: در استان خراسان جنوبی 455 نفر کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا در حال رقابت در ماراتن انتخاباتی هستند، دو نفر شب گذشته از ادامه رقابت انصراف داده اند.

 

دبیر اجرایی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان جنوبی تعداد کاندیداهای شورای شهر را 83 نفر برشمرد و گفت: خوشبختانه تا این لحظه از انتخابات شاهد حضور و مشارکت خوب مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان هستیم.

 

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات خوب است و ما در بسیاری از روستاها دچار کمبود تعرفه شده ایم، گفت: یکی از روستاهای بیرجند، برخی روستاهای طبس و سربیشه به دلیل مشارکت بالا با کمبود تعرفه مواجه شده است.

 

وی در ادامه از تمام آحاد مردم دعوت کرد تا هرچه سریع تر به شعبات اخذ رای مراجعه و رای خود را به صندوق ها بیندازند.

 

دبیر اجرایی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان جنوبی از مردم خواست به جهت جلوگیری از معطل ماندن افراد در شعب اخذ رای، کد نامزد مورد نظرشان را قبل از ورود به حوزه های انتخاباتی یادداشت کنند تا از ازدحام جمعیت جلوگیری و روند رای گیری تسریع یابد.

 

حسین پور از توزیع 584 هزار تعرفه برای شوراها شهر و روستا استان منهای شهر بیرجند خبر داد و گفت: ممکن است در برخی شعب اضافه تعرفه هم داشته ایم که باید این تعرفه ها جابه جا شوند.

 

وی با بیان اینه میزان تعرفه برابر لیستی بوده است که تهیه شده است، گفت: کمبود تعرفه نباید باشد.

کد خبر 1067583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha