اعلام میزان مشارکت تا یکشنبه ظهر/شرکت در انتخابات را به ساعت پایانی موکل نکنید

حسن بیگی با تاکید بر اینکه تا این لحظه در سطح استان مشکل امنیتی نداشتیم، گفت: میزان مشارکت نیز تا روز یکشنبه ظهر اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، شکرالله حسن بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه با اشاره به وجود ۶۸۶۴ شعبه رای در استان تهران گفت: این شعب با همت تمام عوامل اجرایی تمامی دستگاه های احراز هویت اجرایی و فعال شده و تنها در برخی شعب این اتفاق با تاخیر انجام شده است. در این شعبه ها ابلاغ شد که تا ۳۰ دقیقه حوصله به خرج دهند و بعد از آن به صورت دستی اخذ رای انجام شود.

 

وی با بیان اینکه از تعداد شعب موجود دو شعبه فعال نمی شود که به دلیل مکان شعبه این اتفاق افتاده است، گفت: این دو شعبه کلا تشکیل نشد. این در حالی است که در دوم اسفند نیز در ساعات ابتدایی صبح ۴ شعبه غیر فعال بود که بعدا دو شعبه فعال و دو شعبه دیگر نیز در آن انتخابات فعال نشد.

 

حسن بیگی درباره روند برگزاری انتخابات نیز گفت: شهروندان در صف ها ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک همراه خود خودکار آورده اند و از همین جا از همه شهروندان درخواست می کنیم شرکت در انتخابات را به ساعت پایانی موکل نکنند.

 

وی با تاکید بر اینکه تا این لحظه در سطح استان مشکل امنیتی نداشتیم، گفت: میزان مشارکت نیز تا روز یکشنبه ظهر اعلام خواهد شد.

 

حسن بیگی با بیان اینکه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری میان دوره ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی کار شمارش راحت تر است، گفت: امیدواریم تا فردا بعد از ظهر بتوانیم نتایج استان تهران را به ستاد وزارت کشور اعلام کنیم.

کد خبر 1067598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha