مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب افزایش قدرت دفاعی و امنیتی کشور می شود

عباسپور گفت: مشارکت در انتخابات نماد واقعی مردم سالاری دینی است و مشارکت بالای مردم قدرت دفاعی و امنیتی کشور را بیشتر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «روح الله عباسپور» امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در ستاد انتخابات استان در استانداری قزوین بیان کرد: مشارکت مردم، موقعیت و مقبولیت اجتماعی نظام را در بین آحاد مردم نشان می دهد.

 

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشارکت در انتخابات نماد واقعی مردم سالاری دینی است و مشارکت بالای مردم قدرت دفاعی و امنیتی کشور را بیشتر می کند.

 

وی عنوان کرد: با وجود اینکه دشمن به غلط ایران را محور شرارت معرفی می کند ولی شاهد هستیم خود آنها به لیبی، سوریه، افغانستان و جاهای دیگر حمله کرده ولی جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارد.

 

عباسپور تصریح کرد: دشمن اگر جرأت تعدی به کشور ندارد زیرا مشاهده می کند نظام در بین مردم از مقبولیت اجتماعی و مشروعیت بسیار بالا برخودار است و حضور مردم موجب دوام، بقا و اقتدار نظام است.

 

وی اعلام کرد: حضور مردم نسبت به انتخابات دور گذشته که مربوط به مجلس شورای اسلامی بود، بسیار بهتر و پررنگ تر است و بعدازظهر هم این مشارکت جدی تر شده و در برخی مناطق صف هایی شکل گرفته است.

 

نماینده مردم بوئین هرا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مردم ما بصیر و آگاه هستند و اهمیت مشارکت را به احسن وجه می دانند و از مردم ولایت مدار استان قزوین درخواست داریم تا زمان نگذشته پای صندوق های رأی آمده و همه تمهیدات لازم هم در پای صندوق ها برقرار است.

 

کد خبر 1067607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha