بیش از ۱۶ هزار رای اولی در انتخابات استان همدان شرکت می کنند

پورداود گفت: بیش از ۱۶ هزار رای اولی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان همدان شرکت می کنند.

«محمد پور داود» با حضور در  شعبه اخذ رأی  شماره ۱۱ همدان، رأی خود را به صندوق انداخت و در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در این دوره از انتخابات ۱۶ هزار و ۱۲۷ دانش آموز رای اولی این استان با شعار « ما ایران را دوست داریم » در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: رای اولی ها برای نخستین بار موفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور می شوند که در این دوره از انتخابات شاهد حضور هشت هزار و ۶۴۰ دانش آموز پسر و هفت هزار و ۴۸۷ دانش آموز دختر در پای صندوق های رای این استان هستیم.

 

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است زیرا همه ما باید با مشارکت در عرصه های ملی و انقلابی نسبت به امام و شهدا ادای دین کنیم و به سرنوشت کشور اهمیت دهیم که دانش آموزان رای اولی آن را به نمایش می گذارند.

 

پورداود بیان کرد: آموزش‌و پرورش استان از تمام ظرفیت‌های خود برای حضور حداکثری مردم به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان استفاده می‌کند تا انتخاباتی باشکوه و شعور و آگاهی رقم بخورد.

 

وی گفت: بدون تردید مشارکت حداکثری در انتخابات تجلی عزت، عظمت و استقلال ملت ایران است که امنیت ملی و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین المللی را ارتقاء خواهد بخشید.

کد خبر 1067610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha