رای اولی‌های مسجدی کتاب هدیه می گیرند

عابدینی گفت: کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج (ع) مسجد جمعه چالکياسر با هدف ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در دو دوره انتخابات و برای حضور رای اولی ها، کتاب به آنان اهدا می کند.

«سید محمد صادق عابدینی»با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود گفت: به منظور فراهم کردن فضای شور و نشاط انتخاباتی و زمینه سازی برای حضور پرشور و باشکوه مردم به خصوص جوانان و نوجوانان در انتخابات ۲۸ خرداد، به شرکت کنندگان رای اولی های چالکیاسر کتاب هدیه می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج (ع) چالکیاسر تصریح کرد: رأی اولی‌ها بدانند که رأی دادن آنها یک توفیق است همانطور که بسیجی‌ها در جنگ هشت ساله علیه دشمن جنگیدند و از خاک وطن دفاع کردند رأی اولی‌ها نیز باید با حضور در پای صندوق های رای، مشت محکمی بر دهان استکبار و بدخواهان بزنند.

 

وی افزود: در همین راستا، کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج (ع) مسجد جمعه چالکياسر در دو دوره انتخابات و برای حضور رای اولی ها، کتاب به آنان اهدا می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج (ع) چالکیاسر، خطاب به رای اولی ها آنان را ملزم به شناختن جایگاه کشور در دنیا دانست و گفت: دانش آموزان باید آگاهی لازم در خصوص جایگاه ایران و اولویت های این کشور بدانند زیرا رای آنها در تصمیم گیری ها اثراث مثبت به همراه خواهد داشت.

 

کد خبر 1067612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha