میزان مشارکت در گلپایگان، فراتر از میانگین کشور است

یار محمدیان با بیان اینکه میزان مشارکت در گلپایگان همواره از میانگین کشوری بیشتر بوده است، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، نشان از تدین و تعهد مردم شهرستان گلپایگان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «حسین یارمحمدیان» در حاشیه بازدید از شعب انتخابات شهرستان گلپایگان با بیان اینکه هزار و ۸۲۸ نفر به عنوان عوامل نظارت و اجرایی در ۹۱ شعبه، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شهر و روستا را به پیش می برند، گفت: میزان مشارکت در گلپایگان همواره از میانگین کشوری بیشتر بوده است که نشان از تدین و تعهد مردم شهرستان گلپایگان دارد.
فرماندار گلپایگان با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات برای ایجاد پشتوانه قوی دولت جدید، از مردم خواست، حضور بر پای صندوق های رای را به ساعات پایانی واگذار نکنند. 

 

 

حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در ادامه دلیل حضور مردم در پای صندوق های رای را به دلیل مشکلات و موانع اقتصادی، معیشت و تولید دانست و گفت: تنها با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب مدیری توانمند و کار آمد و دارای روحیه ای جهادی که عزم و اراده حل مشکلات مردم را دارد، این مشکلات حل شدنی است
امام جمعه گلپایگان شرکت در انتخابات را از جمله حقوق شهروندی برشمرد و یادآوری کرد: همه کشورهایی که بر پایه دموکراسی شکل گرفتند با صندوق رای تغییرات مورد نظر خود ایجاد می کنند.



 در ادامه «سید مسعود خاتمی» با اشاره به مشکلات تحریم و کرونا در کشور خواستار دقت انتخاب در مردم برای مدیری که بتواند ضررهای مردم را جبران کند، شد و گفت: حضور در انتخابات یک واجب عقلی است که می توان با انتخاب اشخاص قوی، سرنوشت مناسبی را برای کشور رقم بزنند.

به گزارش شبستان، ۶۶ هزار و ۶۲۳ نفر در شهرستان گلپایگان  واجد شرایط رأی دادن  هستند که از این تعداد، ۳۲ هزار و ۸۶۵ نفر مرد و ۳۲ هزار و ۷۵۸ نفر زن و استت و هزار و ۳۹۹ نفر شامل ۶۷۸ نفر مرد و ۷۲۱ نفر زن  برای اولین بار به پای صندوق های رای می روند.

فرماندار و امام جمعه گلپایگان در مدرسه شهدای وکیلی شهر گلپایگان و نماینده مردم شهرستان گلپایگان و خوانسار در امام زاده سیدالسدات  و در ساعات اولیه صبح آرای خود را به صندوق ریختند./

 

کد خبر 1067613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha