۶۰ درصد مردم شهرستان خوسف رای خود را به صندوق انداختند

آخوندی گفت: تا این لحظه از انتخابات ۶۰ درصد مردم شهرستان خوسف رای خود را به صندوق انداخته اند.

«محمدعلی آخوندی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد:  با کمبود تعرفه اخذ رای در برخی روستاهای خوسف به دلیل حضور پر شور در انتخابات مواجه شدیم که این کمبود در اسرع وقت تامین شد.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه شهرستان خوسف با کمبود تعرفه اخذ رای مواجه نیست، گفت: هم در بخشداری ماژان و هم در محل فرمانداری خوسف تعرفه اخذ رای ذخیره داریم که به محض کمبود تعرفه که در سامانه هم مشخص می شود با هماهنگی بخشدار منطقه تعرفه توزیع می شود تا مشکل رفع شود.

 

آخوندی از مشارکت بالای مردم در برخی روستاهای خوسف در انتخابات 1400 خبر داد و افزود: تامین تعرفه 6 روستای بخش ماژان انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه در حال بازدید از شعب اخذ رأی هستم و آمار دقیقی از تعداد افرادی که رای خود را به صندوق ها انداخته اند، نداریم، گفت: اما حضور مردم بیش از پیش بینی ها بود و تا این لحظه حدود 60 درصد مردم در رای گیری شرکت کرده اند.

 

فرماندار خوسف با اشاره به تمدید رای گیری تا ساعت 19 امشب، گفت: پیش بینی می شود در ساعات پایانی حضور مردم در پای صندوق ها بیشتر شود اما تاکید می شود مردم در زمان باقیمانده تا پایان انتخابات هرچه سریع تر رای خود را به صندوق ها بیندازند و رای گیر را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

 

کد خبر 1067616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha